2011 m. liepos 31 d., sekmadienis

fotografijos savaitgalis!

Dar vienas blogas. šįkart - įspūdžiai iš fotomums stovyklos. :) Nors visa tai įvyko prieš geras dvi savaites, tačiau tik dabar prisiruošiau sukelti prisiminimus į savo vis dar šviežiai iškeptą blogą :) Taigi. pradėsiu nuo to kaip aš sumąsčiau čia dalyvauti. Feisbukiečių dėka, laimėjau "fotografija mums" paskelbtą vasariškiausios nuotraukos konkursą (ačiū dar kart jums!) kurio prizas buvo bilietas į šią stovyklą.
Nu ką jau, laimėjau tai kur dabar dėtis? teko keliaut. :D Traukinys išvyksta 06:02. Maršrutai sužiūrėti, persėdimai apmąstyti. Lagaminas sukrautas, fotoaparatas įkrautas.
Šeštadienis. (05.40h) tėtis: -KELKIS! -Pramigom! -KĄĄĄ? Deja taip jau būna, kai tėtis nori pamiegot ir spaudžia nelemtą mygtuką "snausti" o maniškė plyta apskritai skamba kada nori.... Grįžtant prie 05:40. Mano galvoj panika, per geras dešimt min susiruošt atrodo kažkas neįmanomo, bet..... visada yra BET.:D susisukęs kaip vijurkas aš jau pakeliui į Kazlų Rūdos traukinių stotį. Praleidus tą faktą, kad Vilniuj vėliau teko dėtis kontaktinius lęšius degalinės tūlike :D beveik džiaugiausi savo 10min greičio rezultatais :D. Traukinys pajuda. Na, ir štai, aš jau Vilniuj. Skubam nusipirkt troleibuso bilietuko, kad galėčiau kuo greičiau pasiekt antakalnį. Kairėje stovi kioskelis. PUIKU. o prie jo antru numeriu pažymėtas troleibusas. "Viskas eina pagal planą" -šyptelėjau ir nuskubėjau pirkti bilietėlio, tačiau linksmoji dalis prasideda būtent čia. Kol aš pirkausi bilietėlį, antro numerio troleibusas nukeliavo antakalnio link. Nieko tokio, kitas važiuoja už bemaž penkių minučių. Tačiau kiaulės dėsnis padarė man truputį kitaip. Į išvažiavusio troleibuso vietą atvažiavo kitas, septintu numeriu pažymėtas troleibusas (lygiai toks pats, ir lygiai į tą pačią vietą....:D).. na ką, bilietukas jau mano kišenėj, atsisuku mano(?) troleibusas stovi vietoje. Įsėdu ir keliauju tikslo link. Tik kažkodėl galvoj bloga nuojauta. Pasiteirauju prieš mane sėdinčios moters, kuriame troleibuse aš sėdžiu? -septintam. -atsako ši. FUUUUUUUUUCK. tikrai pirmoji mintis buvo kuri atėjo mano galvon. Tačiau sulaukęs pasiūlymų kaip man pasiekti savo stotelę greit išlipu artimiausiam sustojime ir laukiu savo troleibuso. štai jis. Aš jau pakeliui į savo kelionės tikslą.
Susitinkame degalinėje, susipažįstame. Keliaujame į sodybą, bei prasideda programa. Kuriai tiesą pasakius neturėjau priekaištų. :) Dvi dienos pralekia kaip vėjas, ir palieka super geras emocijas bei prisiminimus. ačiū dar kartą jums!

DSC_0066



CSC_0188

DSC_0085

Gintaro paskaita. Daug naujų faktų sužinota. :)

DSC_0080

Austėjos draugas :D

DSC_0093

DSC_0146

DSC_0089

DSC_0107

truputį menavau pievoje :}

DSC_0164

BOSAS! Šuo kurį mylėjo visa stovykla. :D

DSC_0162

page
tinklinis, bei nugalėtojų džiaugmas.

DSC_0263

Vienas įdomiausių užsiėmimų - Vandens fotografija. :) Lauke buvo padaryta mini fotostudija su vandeniu ir purkštukais. Rezultatą matote patys.

DSC_0166

DSC_0022

DSC_0312

Anksti ryte pasiskolinau stovą ir su Jurgita iškeliavom fotografuot rytinio rūko bei vabalų. Su vabalais man ne kaip sekėsi, tačiau rūkas buvo super. Pirmąkart gyvenime mačiau tokį rūką, kuris sklendė ežero paviršium kaip dūmai. :)

DSC_0327

Primena siaubo filmą, ar ne? :D
DSC_0324

Ne kokybiška, bet mėnulis buvo tąnakt gražus

DSC_0333

Saulėtekis.. :)

Tai tiek šiame blog'e. Gan daug prirašiau, tačiau norėjau parašyt savo įspūdžius. Liuks savaitgalis.

3 komentarai:

  1. Labai įdomiai čia su ta vandens fotografija. Labai įdomu kaip atrodė užkulisiai, kaip viskas sustatyta buvo.. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Ant medžio pasikabinom juodą plėvelę, aptvirtinom su pagaliais. :) Iš šonų pajungėm blykstes su sklaidytojais, ir viršuj pajungėm žarną su vandens purkštuku. va ir visas išmislas :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ai, o dėl pastatymo, tai va kaip visa mūsų fotostudija atrodė :D http://www.part.lt/img/d67be21632de255216f13968d64e99e673.JPG :D

    AtsakytiPanaikinti

Pakomentuok!