2012 m. liepos 19 d., ketvirtadienis

[07.19] Dienos nuotrauka

Ír vėl dienos nuotrauka! Nėra kažkas meniško, bet praktiškai ir taip niekas neskaito šio blogo tai galiu kelt ir tokius kadrus. Kadangi esu kalijanitos fanatikas, dalinuosi kadru su kalijano dūmeliais... Kurie googlės teigimu yra 4 kartus nuodingesni negu paprastos cigaretės dūmai... Meh, bent skanu. :D


13 komentarų:

  1. niekas neskaito, you must be kidding :D šauniai!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. iš feisbuko nebent keli užklysta.. ačiū!

      Panaikinti
    2. na aš ne iš feisbuko užklystu, o kiekvieną dieną sąžiningai patikrinu. (: taip kad nėra jau taip ir blogai.. (:

      Panaikinti
    3. na, bet atradai vistiek daugmaž per feisbuką.. :D

      Panaikinti
  2. "ir vos tik prisimenu tą kambarį, tą vakarą, grįžta ir tas jausmas, ir šalti pirštai suspaudžia mano širdį, man rodos, kad aš stoviu ant nesuvokiamo gylio ir pločio bedugnės krašto. ir ta baimė - ne mirties, bet kažko dar nesuprantamesnio, kažko, kas plyti už mirties, kuri vis dėlto, šiaip ar taip, nors mažyte dalele priklauso gyvenimui, o tai su gyvenimu neturi nė vieno sąlyčio taško, net kalbos negali būti apie kažkokią gyvybę, apie kažką žmogiško, šilto, judančio. ir tai ne baimė, bet suvokimas visiškai kito pasaulio, ne, ne pasaulio - būsenos? ne, kažko anapus bet kokios būties, suvokiamos, įmanomos suvokti žmogui, jo protui"
    A.Ramonas

    miglos trupinėliai ir jaukumo kruopelytės!♥ jaukuma!
    Gabrielė

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ir vėl kalbi tekstais! man patinka! Jauku, labai jauku. Ypač kai brangūs žmonės šalia. :)

      Panaikinti

Pakomentuok!