2012 m. rugpjūčio 3 d., penktadienis

[08.03] Dienos nuotrauka

Dar viena dienos nuotrauka... Tiesą pasakius jau atsibodo man talpinti tas dienos nuotraukas. Na, galbūt nekiek atsibodo, tiesiog neturiu kuo pasidalinti. Žinoma, galėčiau nueit nufotografuot kąnors gamtiško, bet.. Nu ne man gamtą fotografuot, ne man. Žmones fotografuoti yra jėga, o visokias gėlytes... Laiko gaišimas ir tiek. Todėl sukurpiau apklausą, ir tik nuo Jūsų priklausys ar dar kelsiu dienos nuotraukas ar ne.

Būtų smagu, kad pasireikštumėte.

DSC_0846

9 komentarai:

  1. ouch, mano balsas vienišas kol kas

    *kiekybė, ne kokybė, ypač jei pats tai matai

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Tai va, va! Pilnai sutinku. Nes beleką kelt užknisa:D

      Panaikinti
    2. pamiršau pasirašyt :D

      čia tik po vieną įrašą per dieną leidžia? (seniau, kai blog'ą turėjau, leido tik po vieną per dieną, tai datas klastodavau :DD). Šiaip nieko blogo nematau dienos foto, bet tu nesi įsipareigojęs (pasirašęs sutartį :D), kad dėtum kiekvieną dieną foto, ypač jei to nenori. Toks savęs vertimas po to gausis, nesmagu pačiam ;}

      Linkėjimai,
      G

      Panaikinti
    3. Nee, ir dažniau galima :D Tai, va taip ir būna. Žiūri, kita diena ir sėdi atsidaręs NUOTRAUKOS folderį ir galvoji "ką čia šiandien būtų galima įmest?"

      Panaikinti
    4. :)) gal ir keistai iš mano pusės skambės, bet žinau tą jausmą ;}

      Panaikinti
    5. nes retai kur foto keliu :))

      P.S. hehe, dabar ir aš Nikon šeimoj! :D

      Panaikinti
  2. Taip smagu ir šiek tiek keista skaityti kažkieno parašytas mintis, kurios, rodos, pabuvojo ir mano galvoje . Ech, tas noras fotkinti kažką daugiau nei augaliukus, nežinojimas kodėl gi aš išvis keliu tas nuotraukas .. Taip pažįstama . Bet manau pažįstama ir tau rasti savo sritį, savo nuotraukas, kurios džiugina ir turi labai didelę reikšmę . ^^

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. ačiūū! Tikiuosi, kad atradau savo vietą. t.y. žmonių fotografija. Ji mane pakeri. :)

      Panaikinti

Pakomentuok!