2012 m. rugsėjo 1 d., šeštadienis

Rugsėjo 1-oji Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazijoje

Sveiki visi! Et, gan ilgas laiko tarpas nuo paskutinio įrašo, teip?:D Tai va, visų pirma, labai Jūsų noriu atsiprašyti už tai, kad vakar žadėjau feisbuke, jog šiandien pasidalinsiu NAKTINĖS LINOS FOTOSESIJOS NUOTRAUKOMIS, taip taip! Vakar naktį darėm fotosesiją su Lina. Pirmas mūsų įspūdis- nerealiai. Na, o vertint galėsit jau rytoj ir Jūs! Tiesiog gavosi taip, kad užsišventėm, ir nieko nebespėju, vos rugsėjo pirmosios nuotraukas spėju sutvarkyti, nes šitas kompas nenormalus :D, maniškis sugedęs ir taisomas, tad naudojuosi tėvų, kur fotošopą krauna gal kokią pusę minutės.. Anyways, mūsų Rugsėjo pirmoji šįmet- išskirtinė. Turime savo uniformą! Kuri galbūt ir nėra labai patogi (ir kaklaraištį man ne ta pardavė, bet whatever:D), bet vis šis tas naujo. Kas dar naujo? Kaip jau matote iš nuotraukų, taip, pasikeičiau šukuoseną! Dabar aš - skustagalvis geležinkelis. :D Breketėlius jau nešioju nuo ketvirtadienio ir kolkas mintu tik jogurtais ir viskuo ką įmanoma susiurbti per šiaudelį.. :| Žodžiu. :D Nukrypau į pievas, kaip visada! Apačioj noriu pasidalinti keletu Rugsėjo pirmosios nuotraukų, kad susidarytumėt įvaizdį apie mūsų gimnaziją ir tiesiog mus! Sėkmės žiūrint nuotraukas. Galbūt ir save pamatysi kur? :))
DSC_0316
Mūsų dvyliktokai!









Untitled-1

Su Určiuke! Pagaliau ir ji peržengė gimnazijos slenkstį. Užjaučiu! :D

DSC_0371

Priverčiau Karoliną parodyti savo gražiąją šypsenėlę :))




DSC_0348

Šiandien ir mūsų mielosios Rugilės gimtadienis! Tad dar kartelį Tave su gimtadieniu! Būk laiminga. :))








DSC_0339

DSC_0337

Linutė šėlsta! Šeimyna :D

DSC_0332

Su savo gražuolėm!


DSC_0324

Gabija vėl į kadrą lenda.. Pamaiva... :D




Ir vėl. :D




DSC_0307

DSC_0306



DSC_0285

DSC_0275

DSC_0270







DSC_0269

DSC_0263

Fuksam duokit kelią :D

DSC_0260

DSC_0238

Mano vakarykštis modelis! Ir Povilas! Ir Juškienė :))


DSC_0235


Čikitos:D


DSC_0234

DSC_0225

Žaviausios 3d klasės panelės!


DSC_0224

DSC_0223

danguolė

Mokytoja Šopaitė!


Tai tiek, tikiuosi, kad bent vienoj nuotraukėlėj radot savo ausį, koją ar kitą kūno dalį. :D Na, o dabar susitiksim ryt (arba blogiausiu atveju- pirmadienį) su Linutės fotosesijos kadrais!




24 komentarai:

  1. Jauniau, žiauriai gerai atrodei šiandien. :) Ir neviena aš taip galvojau. :) Super, man patinka kad sugebi išsiskirti.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, anon! Aha, girdėjau daug pagyrų, buvo smagu. :D Aišku sulaukiau ir piktų žvilgsnių, bet dėjau. :D Čia Kazlai, visiem niekada neįtiksi.

      Panaikinti
  2. Atrodei laaaabai šauniai! O ir breketai tau labai tinka!Tikrai!
    Puikiai tave suprantu dėl jogurto.. Pati irgi esu tai išgyvenusi. Bet dabar šypsausi ir net nežadu nustoti!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ačiū Tau! Na, dėl breketų tai nežinau, nes savo šypsenos visada nuoširdžiai nekenčiau. Tai tikrai mano vienos iš pirmųjų nuotraukų internete kuriose matosi mano dantukai... :D Na, situacija gerėja, šiandien jau sugebėjau ir kumpio užkirsti ir pasisėdėjime visokių sumuštinukų paskanauti. Dar pora dienų ir jau matau kaip kirsiu viską ko tik įsigeisiu. :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pora metelių, ar mažiau ir pamilsi savo šypsenėlę. Nes bent jau aš breketus nešiojau ilgai.. 3metus su viršum. Tai tas negerai, tai anas, tai sukandimą reikia patvarkyti. Bet dabar jau viskas tobula ir negaliu atsidžiaugti!Linkiu Tau greitų rezultatų!
      Tik panešiojus breketus atsiranda toks keistas įprotis žiūrėti į kitų dantis, ar jie lygus ir pan :D (kaip kvailai skamba)
      O šiaip tuos skausmus kompensuoja rezultatas :)

      Panaikinti
    2. Pagal odontologę tai turėtų užtekti 1,5m. Na, bet kaip bus ištiesų tai žiūrėsim. :D Aha, man jau tas įprotis ir prieš nešiojant buvo! Labai mėgdavau stebėti kitų šypsenas ir mintyse galvoti ką dar ten būtų galima patvarkyti. :D Taigi, pilnai tave suprantu. O dėl skausmo, tai šiandien jau tik dešinę pusę maudžia, su kaire tai jau atrodo, kad galėčiau akmenis valgyt! Nieko nebejaučiu toj pusėj jau, thanks god. :D

      Panaikinti
    3. 1,5m? tiek ne daug! pavydu :D Gal odontologu planuoji būti? nes aš panešiojus breketus laaaabai užsimaniau, bet ne man tiek mokintis ir tėvai nelabai tuo patenkinti būtų, tad.. :D

      Panaikinti
    4. Planavau dar iki breketų. Nors žinau, kad gailėsiuosi ateityje, tačiau pasirinkau lengvesnę kryptį, socialinių mokslų... Mielai būčiau siekęs odontologijos, tačiau nors ir labai gerai mokausi nesu užtikrintas, jog įstočiau į nemokamą vietą, kuriai gauti vos ne šimtukais egzus reikia išlaikyti. :( o atliekamų 150 tūkstantėlių, deja, bet neturiu. :(

      Panaikinti
    5. 150tūkst?! oho, viskas aišku, kodėl mano tėvams tai nelabai patinko.. :D nes nemokamai, kad ir kaip stengsčiausi neįstočiau..
      Bet kažkodėl vistiek manau, kad gyvenimas taip pasisuks ir aš atsirasiu toje srityje : )
      Baigiu čia blevyzgavoti, nes jau jau tikriausiai Tau pabodo nuolatiniai mano komentarai :D hah

      Panaikinti
    6. Teip, deja, bet tokios yra kainos. :| Tai va, nors mano vidurkis i 9,67 bet irgi nemanau, kad įstočiau į nemokamą. Mane tai manau pasuks visai kita linkme, kuri man visai nepatinka, bet ką jau padaryti...
      Ne, tikrai neatsibodo! Man patinka tokie įdomūs komentarai. :)

      Panaikinti
    7. tai galime persikelti facebook'ą :) pakviesk mane Kristina Purytė :) susirašysime :)

      Panaikinti
  4. Super, Jauniau! Paiimciau i vyrus tave :D

    AtsakytiPanaikinti
  5. Super nuotraukos, per jas net uniformos gražesnės atrodo! :D
    Bet jau Gabijos Vaišnoraitės nuotrauka tai gerulė, netikėta :D

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ai man kažkaip panašiai tiek realiai tiek nuotraukose atrodo. :D Jop, jos ten seksualios buvo. :D

      Panaikinti
  6. Nesisek apatinės sagos niekad, kai dvisagis švarkas - taip reikia, toks principas, pagooglink. Krūtos fotkės šiaip, taip ir toliau.

    AtsakytiPanaikinti
  7. Opa, geras, nežinojau. :) teks pasidomėt. Ačiū!

    AtsakytiPanaikinti
  8. Jaaaauniau, koks gražus tu, ir kaip tau tinka viskas, tiek uniforma, tiek šukuosena, tiek geležinkeliai!

    AtsakytiPanaikinti
  9. Kiek tau metu?!
    Toks grazus ir jaunas vaikinukas ir tokius stebuklus daro!!! Tikiuosi, kad ateiti siesi su fotografija!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. 17! Kaip.. ačiū! :D Na, tai nebent tik hobis liks, nes studijuoti svajoju mediciną. :)

      Panaikinti

Pakomentuok!