2012 m. gruodžio 30 d., sekmadienis

New design by Erika Baltušytė aaaand wishes for 2013


būtinai paklausyk!

Dvi dienos ir... jau 2013 metai. Vaikystėje man šie skaičiai atrodė tokie bauginantys ir... nepasiekiami. Tačiau, laikas skuba tarsi kažkur vėluotų. Bėga metai, keičiasi aplinka, draugai. Keičiamės ir mes. Bet juk pokyčiai visada į gerą, taip?

2012 metams besibaigiant ir pasitinkant 2013 metus noriu padėkoti Jums, skaitytojai, už tokį dėmesio kiekį per visus pastaruosius metus. Taip smagu užsukus į blogą pamatyti tai, kad per dieną apsilanko per šimtą žmonių, nors jokio naujo įrašo ir nebuvo. Ir taip kasdien. Žinoma, dažnai jaučiuosi prastai, kad negaliu Jums pateikti to ko ieškote, bet... Na, rašymo nepamiršau, ir juk kartais įdedu šiokį tokį įrašiuką. :) O ateityje blogo irgi nežadu pamesti.

Apskritai, 2012 metai blogui buvo turtingi. Sugrįžau prie tinklaraščio pildymo, padariau keletą, mano akimis, tikrai įdomių fotosesijų, susikūriau solidesnį blogo pavadinimą, per blogą suradau keletą įdomių žmonių, bei gavau nuosavą blogo viršelį, kuris buvo gamintas būtent man! Taip apie tą viršelį dabar aš ir kalbu. :) Žavųjį monstriuką, gaminantį nuotraukas. Šio mažo šedevro kūrėja yra mano labai gera draugė Erika Baltušytė!!!! :>


( Aplankykit jos feisbuko puslapį, manau nustebsit, kokių nuostabių darbų ji yra prikūrusi! Erika baltusyte ART) kuri, kaip jau žinot yra dviejų smagiausių mano šių metų fotosesijų dalyvė! O visas darbelio kūrimas prasidėjo dar traukinyje iš Vilniaus, po turiningos dienos, keliaujant namų link. Piešėm eskizus užrašų knygelėje, juokėmės, bei generavom idėjas. Vėliau atėjo laikas jas perkelti į skaitmeninę erdvę! Erika ėmėsi darbo su fotošopu ir visas mūsų sugeneruotas idėjas perkėlė į monitorių. Tada tarėmės, ką galėtumėm patobulinti, juokėmės, netikėtai nuklydom į apmąstymus (kaip visada!) apie ateitį ir gavom tokį rezultatą. :) Pagaliau esu pilnai patekintas blogo dizainu, nes žinau, kad viršelis buvo kurtas būtent man, jame matosi Erikos ir mano idėjos, na tiesiog..


Na, o kitais metais tikiuosi, kad sulauksiu tokio pat didelio Jūsų, mieli skaitytojai, dėmesio, tikiuosi, kad manęs neištiks gili kūrybinė krizė (mažytės dažnai praverčia, nes po jų užplūsta daug naujų idėjų!), tikiuosi, kad Jūs apturėsit gerus metus ir jausitės mylimi na ir tikiuosi, kad lygiai po metų, ruošiantis griausmingai sutikti 2014 naujuosius metus, galėtumėt nusišypsoti sau ir pagalvoti, kad velnias, visgi tie 2013 buvo geri!


Ačiū Jums, Ačiū Erikai ir iki susitikimo kitais metais!


5 komentarai:

  1. Šauniai atrodo, man patinka. :)Tau taip pat gerų naujų metų. :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū labai! Pirmasis komentaras :D Džiaugiuosi už Eriką ir save, kad patiko!

      Panaikinti
  2. Jauniau tu kietas! gerų tau Naujųjų Metų, linkiu didelių kūrybinių proveržių, vulkanų bei svajoti į valias! Didžiausia fanėėė!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū, ačiū!!!! Na, mano modeliai ir "padėjėjai" yra kieti, aš tik perteikiu viską!!! :D Na, o šiaip tai aš ir pats tikiuosi, kad kiti metai bus dar griausmingesni fantazijos prasme. :) Ačiū!

      Panaikinti

Pakomentuok!